Foutmelding

De opgevraagde pagina bestaat helaas niet.

Pagina niet gevonden

Zoekresultaten

1. GroenLinks Weesp stelt haar verkiezingsprogramma voor 2018 vast

Het is bijna zover, de Gemeenteraadsverkiezingen komen er aan. Intussen heeft GroenLinks zeker niet stil gezeten en met vele enthousiaste leden het verkiezingsprogramma voor de komende 4 jaar geschreven.

Campagneleidsters Anke ten Doeschate: "het was een hele klus om de meningen van iedereen goed verwoord te krijgen, maar uiteindelijk willen we natuurlijk allemaal 'met elkaar en voor de toekomst een groen, duurzaam en sociaal Weesp'. Wat ons betreft kan de campagne van start!.

2. Fietsmeldpunt 2017

overzicht fietsknelpunten 2016

GroenLinks Weesp gaat zich ook dit jaar weer extra inzetten voor fietsers in Weesp door het openen van een fietsmeldpunt. Vanaf 1 november kunnen Weespers een maand lang bij het fietsmeldpunt terecht met klachten en tips. Of het nu gaat om gevaarlijke verkeerssituaties voor fietsers, slecht wegdek van fietspaden, te weinig fietsenrekken of andere tips, we willen fietsers in Weesp op de kaart zetten en hun verkeersveiligheid verbeteren, zeker nu de donkere wintermaanden er weer aankomen.

3. Gedenkplaatje voor Max van Dorth onthuld

Herdenkingsbordje Max

Op donderdag 25 mei 2017 was het een jaar geleden dat onze fractievoorzitter Max overleed. Ter nagedachtenis hebben we, samen met Ria, kinderen, kleinkinderen en tientallen belangstellenden, een gedenkplaatje onthuld op de boom die Max zelf geplant heeft. Hieronder de toespraak die Jan van der Does heeft gehouden.

Naar het hele artikel
  4. GroenLinks Weesp kiest voor Amsterdam

Maarten Miner op 30 oktober 2017 in de Grote Kerk over de fusie van Weesp

Toespraak van Maarten Miner (fractieleider GroenLinks Weesp) in de Grote kerk Weesp op 30 oktober 2017

We naderen nu na twee jaar het einde van de film die we in eigen regie hebben gemaakt. Ik ben trots op het traject dat Weesp in die tijd heeft afgelegd. De afgelopen maanden mochten we ons verheugen in liefdevolle aandacht van zowel Gooise Meren als Amsterdam. Eigenlijk zou je willen dat een dergelijke periode, waarbij er om je hand wordt gedongen nog jaren voortduurt ;-)

5. GroenLinks steunt Water Natuurlijk

Water Natuurlijk

Op woensdag 18 maart 2015 vinden niet alleen de verkiezingen voor de Provinciale Staten plaats maar ook de waterschapsverkiezingen in 22 Nederlandse waterschappen.

6. Fietsmeldpunt is gesloten

Het fietsmeldpunt is gesloten. Gedurende de maand november 2016 hebben wij veel reacties mogen ontvangen.

Wij danken iedereen die heeft bijgedragen.

Wij gaan alle reacties nu verwerken.

7. Fietsmeldpunt

De hele maand november maken we ons met ons fietsmeldpunt sterk voor de verkeersveiligheid van fietsers in Weesp. Een groot percentage van de verkeersdeelnemers bestaat uit fietsers, toch is er maar weinig aandacht voor specifieke fietsknelpunten. Daar willen wij verandering in brengen.